345

10 июня 2011 г.

Vara la "I. Mangher"


JOI, 9 IUNIE:
 Chiar dis-de-dimineaţă am avut oaspeţi: 15 copii de la organizaţia evreiască NES (Speranţa Familiei Evreieşti) au venit să participe la Lecturile verii de la „I.Mangher”. Le-am organizat o excursie în bibliotecă, apoi o discuţie „... Cu numele tău (persoane notorii ale căror nume le poartă străzile Chişinăului). Cea mai neaşteptată întrebare care mi-a fost pusă (probabil de cînd duc eu excursii prin bibliotecă): „Dar cum anume i s-a oprit inima lui Iţic Mangher?  şi, neaşteptînd un răspuns, a urmat: „Hai, ia-mă odată de mînă!...

  
Apoi a urmat o şedinţă la plein – air la vechea sinagogă a lăptarilor. Mai mult: copiii au ascultat şi o lecţie despre sinagogile din Chişinău. Aici iarăşi vă fac o invitaţie pe Flickr, unde am postat un „raport foto” a escpadei. Avem acolo şi o „muză” cu coadă. O să vedeţi voi...
După care plein – air a fost vernisată o expoziţie a creaţiei copiilor.  

După amiază, pe lîngă altele, au mai urmat:
O ŞEDINŢĂ DE ŞAH
ŞI UN TRAINING PSIHOLOGIC.

Atît pentru astăzi. Să vedem ce o să ne aducă ziua de mîine!



2 комментария:

  1. молодцы мангеровцы,что в вашей работе уделяется много времени и програм для детей,я вам желаю здоровья всему коллективу,и с праздниками прошедшими и настоящими. Знаю что скоро в библиотеке откроется фестиваль еврейской книги,удачи в проведение и конечно мы с мужем посетим выставки ,в программах фестиваля.В добрый час!!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Добро пожаловать! Спасибо за добрые слова. Всегда рады вам!

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...