345

13 июня 2011 г.

Vara la "I. Mangher"


Sîmbătă ne – am odihnit puţin, iar duminică ne-am întîlnit cu cei mai mici utilizatori ai bibliotecii noastre la o oră de poveste. Н.Н.Носов. На горке.


 13 IUNIE. LUNI  
După atîta odihnă - un training cu psihologul... 
Apoi am mers la o lecţie de scenografie  
 
 
Astăzi iarăşi i-am avut oaspeţi pe prietenii noştri de la NES (Speranţa Familiei Evreieşti). Li s-au dat pe „gust” Lecturile noastre. Tema de azi a fost „Codrii Moldovei”.
Tot astăzi am aflat cine sunt clezmerii, de unde vin şi ce muzică fac...   
 
Dacă veţi accesa Youtube veţi afla şi voi cum sună muzica clezmerilor.    
        Mare eveniment!!! Azi a fost ZIUA DE NAŞTERE a Alexandrei -  participantă la tabăra de vară.
  Am postat şi pe Youtube cîteva secvenţe de la acest eveniment.

Să ne trăieşti, Alexandra! Noi te iubim şi îţi dorim să fii sănătoasă, voioasă şi frumoasă!!! 







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...