345

8 сентября 2011 г.

”Bobocii” de la ”I.Mangher”

Că bine a mai zis cine a zis despre toamnă și boboci. Îi numărăm și noi, cei de la ”I.Mangher”. În toamna aceasta familia noastră a crescut cu trei ”bobocele”: Andriana Mihalachi, Vasiluța Vasilache (poem, nu alta) și Ana Oxente (pe post de voluntar). Pe lîngă multe alte obligații fetele îi au în grijă pe ”puișorii” de la ”Țipor” (Sic! grup cu predare în limba română).

Le zicem ”Bine ați venit” și le dorim să pășească cu dreptul în lumea zbuciumată a bibliotecii!
***
 
...Fete și baieţi, pe rînd intrînd în clase,
Unde îi așteaptă cărţi noi ți frumoase.
Şi cu nostalgie, cu toţii povestesc
Bucuria din vacanţă, ce toţi și - o amintesc...

E toamnă, a început un nou an şcolar după o lungă vacanţă de vară cu zile lungi și frumoase, evenimente de neuitat şi clipe nemaipomenite.
Biblioteca  „I. Mangher ” şi - a propus spre realizare un nou program pentru copii preşcolari „Ţipor” (”Puișorul”) grup cu studiere în limba română. Programul include diverse activităţi: scris, logică, limba engleză, ora poveştilor, ştiinţe, arte plastice și multe alte lucruri interesante.
Copiii care nu frecventează grădiniţele au posibilitatea să  fie antrenaţi în diverse activităţi în timp ce mămicile lor fac cumpărături, se recrează sau simplu răsfoiesc o revistă în sala de lectură.



Mai, ghiduşă cărticică,
Chiar de eşti aşa de mică,
Draga mea, cum reușeşti
Să ne bucuri cu poveşti,
Poezii nenumărate
Cu versuri frumos rimate?  

Ştiu că floarea este vie
Ştiu să număr pîn la zece.
Chiar la șah de la o vreme
Nu prea am de ce mă teme.
Nu nteleg doar de ce vine
Noaptea fuga după mine
Cînd eu vreau să mă mai joc
Şi nici somn nu mi-e deloc.

Andriana Mihalachi

Și încă cîteva poze (”din partea nunului”) de la prima zi de ”școală”
Ora poveștilor cu Vasiluța


... cifrele și alfabetul cu Andriana


... mîngîiere de la Ana...




1 комментарий:

  1. sunt mamica Arinei, care frecventeaza scoala "Tipor". Sunt foarte incintata de reusitele fetei mele. In aceasta scoala copiii invata lucruri ingenioase si ce este cel mai important-copiii merg cu placere la lectii. Multumesc profesorilor care contribuie la dezvoltarea intelectuala a copiilor nostri.

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...