345

3 декабря 2012 г.

Adio, Toamnă!

Săptămîna trecută, în ultima zi de toamnă, am făcut o vizită la prietenii noștri de la centrul ”Atenţie”, cu care colaborăm de mai multă vreme şi, tradiţional, ne întâlnim la diferite ocazii şi sărbători.
Am rămas satisfăcută de întâlnirea noastră, deşi aveam emoţii mari de dimineaţă. Ştim prea bine că persoanele străine îi deranjează pe copii cu autism și, ca să nu-i traumăm, am mers  într-un număr mai restrîns.
Împreună am realizat o compoziție: „Coşul cu darurile toamnei”. În coşul, desenat din timp, am lipit fructe colorate, recitând despre fiecare poezii şi ghicitori. Pare mi-se s-a primit drăguţ.
Şi precum „toamna” e darnică şi orice întâlnire are surprize, le-am şi adus și noi copiilor în dar un coş adevărat cu fructe: mere, pere, poamă și nuci.
Apoi gazdele primitoare ne-au arătat pomul cu mere fermecate, instalat cu dragoste în sala de activități a Centrului. Am făcut poze şi ne-am simţit cu toţii bine. Ca de obicei, a fost o zi de neuitat pentru toți.
Suntem fericiţi dacă am ajutat cîtuși de puțin aceşti copii, prin terapia jocului și a comunicării, să perceapă puțin altfel lumea în care trăiesc.

Andriana Mihalachi


roadele toamnei

Coșul cu ”daruri”
pomul fermecat



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...