345

27 ноября 2013 г.

Ziua bibliografiei - 2013



De rînd cu colegii noștri din alte filiale, am invitat utilizatorii la ZIUA BIBLIOGRAFIEI.
A fost pregătit un program de activități pentru această zi. Cei mai importanți oaspeți ne-au fost elevii de la liceul evreiesc ”Rambam”. 


Foarte curioși și atenți la tot ce se întîmplă în jur ei au ascultat prezentarea bibliografiei ”File magice ale cărților pentru copii”, au studiat expoziția ”Enciclopedii pentru copii”, după care au mers în excursie prin bibliotecă. 


”Itinerarul” a fost tradițional: serviciul ”Literartură pentru copii”, sala de lectură pentru maturi, muzeul, expozițiile de desene de pe coridoarele bibliotecii și, desigur ”cireșica de pe tort” – atelierele de arte plastice și ceramică. Nu i-a lăsat reci nici prezentarea blogului pentru copii ”Knafaim”, unde în ajun am postat o expoziție virtuală ”Prima mea enciclopedie”. 

Pentru utilizatorii maturi am organizat o serie de expoziții: ”Bibliografii, editate de Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu”,  Bibliografii, editate de Biblioteca ”I. Mangher”, Materiale promoționale, elaborate de biblioteca ”I. Mangher”.


 Anul acesta Ziua Bibliografiei a durat două zile. La insistența partenerilor noștri de la Centrul Internațional de Training și Dezvoltare Profesională de la KEDEM am mers la ei cu o expoziție și lecție despre producția bibliografică a bibliotecii ”I.Mangher”, unde le-am vorbit despre cum se utilizează și la ce folosesc bibliografiile și care este specificul biobibliografiilor. Apoi le-am făcut o prezentare a sitului Bibliotecii Municipale și a blogului ”Ebraika”.


 A fost o ”zi” utilă pentru noi toți: participanții la seminarul managerilor comunităților evreiești din republică, care au rămas surprinși de spectrul de servicii bibliografice pe care le oferă biblioteca noastră și noi, care am plecat de acolo cu o listă întreagă de propuneri și solicitări pentru o colaborare ulterioară.


Andriana MIHALACHI

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...