345

28 июля 2010 г.

biblioteca "I.Mangher" la Centrul "Every Child"


La 19 iulie curent, am mers în vizită la micuţii de la Centrul “Every Child” .
Ne-au însoţit bunii noştri prieteni şi colegi  ceramistul Iacov Piker şi plasticiana Efimia Lepadatu, care au dat copiilor master – clase de modelare din lut şi de desen.
Copiii au aflat care este diferenţa între lut şi plastilină, au modelat animăluţe, plante, coşuleţe şi alte obiecte, au pictat natura, familia şi tot ce au vrut ei.
Din amprentele mînuţilor, au alcătuit “cartea de vizită”, deja tradiţională pentru biblioteca noastră.
Împreună cu micuţii ne-am jucat, am discutat, am făcut poze.
În afară de dulciuri, le-am lăsat copiilor multe daruri: jucării, jocuri, vopsele, pensule şi multe altele.
Ne vom revedea toamna, la Festivalul Cărţii Evreieşti, cînd le vom pregăti alte surprize.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...