345

15 июня 2011 г.

Vara la "I. Mangher"



15 iunie. Miercuri.
Pozele de la extraordinara călătorie la Soroca - unul dintre cele mai frumoase şi curate oraşe ale ţării noastre le-am postat, după cum am promis, pe FLICKR. Accesaţi şi vă veţi convinge că am avut dreptate!
Pe chei, în centrul oraşului

Lumînarea Recunoştinţei

 Astăzi am avut o zi plină de impresii.
 La orele 11, pentru copii de la tabăra de creaţie, dar şi pentru prietenii noştri de la grădiniţa 135 am dat un spectacol „inedit”, dedicat artistei plastice Sulamita Cervinskaia „Odată la Ierusalim”. Scenariul a fost scris de fosta noastră colegă Galina Finkeli, actualmente stabilită cu traiul în Israel. Amănunte despre spectacol vi le dau în cîteva zile. Acum vă propun doar cîteva poze:


În cadrul Lecturilor verii, piticii de la grădiniţa „Kalinka” au ascultat (dar şi au recitat) o oră de lectură „Agnia Barto. Poezii pentru copii”.




Apoi, în cadrul programului „Lecţie de memorie”, am mers cu toţii să facem ordine la monumentul Victimelor Holocaustului, de pe strada „Ierusalim”.




















Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...