345

24 июня 2014 г.

Orașul meu...

Zilele acestea căutam în infinitul internetului informație despre evreii Moldovei. La un moment am dat de o sursă care, nu șiu prin ce, mi-a atras atenția. Era un site despre arta mozaicului din Chișinău. Cînd am accesat, am rămas ”tablou”: clădiri, localuri, pereți – adevărate opere de artă. Pe atunci nu era aîta sticlă și beton, în schimb era ceva cald, omenesc care dădea orașului o atmosferă de intimitate și confort. Gara auto, ”politehnica”, Termocomul de pe str. T.Vladimirescu, fabrica de mobilă ”Viitorul”, subterana de la Buiucani, Casa Radio, gara feroviară, școala ”A. Stîrcea” de pe M.Milo și altele. În total ceva peste 30 de fotografii cu comentarii. Cîțiva tineri pasionați de Chișinău au adunat cu multă dragoste crîmpee din frumusețea orașului nostru. Deci, accesați și poate găsiți și dumneavoastră ceva care vă va umezi ochii.
Această poză cu comentariu am găsit-o pe site: 
Мозаика на здании еврейской библиотеки 
(на улице Диордица, 4) — логотип «МОЛДВИНПРОМА».
Cu permisiunea dvs am adăugat încă cîteva poze ale bibliotecii noastre.

Asta a fost:



Atît a rămas:



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...