345

2 мая 2013 г.

”Drumul spre Tibet” prin biblioteca ”I. Mangher”


Miercuri, 24 aprilie,  am făcut lansarea primului meu volum de poezie 
*Drumul spre Tibet*. De fapt, a fost o relansare a cărții, pentru că oficial cartea a apărut vara trecută, doar că eu i-am făcut niște schimbări, o ediție limitată revizuită. Relansarea a avut loc la Biblioteca Evreiască - Centrul Cultural „ I.Mangher” care se află chiar în inima capitalei, pe Diordița 4.
La eveniment au venit oameni apropiați și prieteni. A fost mai mult într-un cerc restrâns, în care ne-am simțit perfect unii pe alții. Eu am făcut o lectură întreagă a cărții ,acompaniat la pian de Alexandra Bobu și la chitară de Helen Alexander.
Acum pregătesc un spectacol pe textele mele.
Mulțumesc  administrației Bibliotecii „ I. Mangher” pentru spațiul acordat, pentru sprijin și înțelegere.
Încă o dată am putut demonstra că prietenia se vede și se simte atunci când este nevoie de ea.
Mulțumesc.
Cu tot respectul pentru voi, și sper să mai colaborăm.
Ronin Terente

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...